Cum functioneaza

1. Cautati sala ideala pentru evenimentul dumneavoastra, completand campurile solicitate (localitatea, numarul de persoane maxim preconizat, cand incepe si cat dureaza evenimentul, daca aveti nevoie de cazare).

2. Daca aceste filtre nu sunt suficiente utilizati cautarea avansata.

3. Puteti oricand sa salvati criteriile de cautare folosite, pentru a o reface mai tarziu.

4. Din lista prezentata, alegeti-va sala preferata si rezervati-o.

5. Cautati serviciile conexe din zona, pentru a realiza un eveniment reusit.

6. Scrieti-le si obtineti ofertele.

7. Din contul dumneavoastra creati un eveniment de unde cei interesati pot observa noutatile.

8. Transmiteti invitatiile tuturor potentialilor participanti la eveniment.

9. Tineti-va participantii la „curent” cu noutatile. Puteti face update la eveiment in pagina, ce va fi transmise tuturor participantilor.

10. Finalizati evenimentul. Transmiteti chestionare personalizate de feedback.

11. Arhivati evenimentul.